سـرمایـه گـذاری برای تـولید
یکشنبه - 22 تیر 1404
EN

درباره خدمت

عنوان خدمت

صدور مجوز فروش، ترهین، توثیق و اجاره یا حق واگذاری و حق انتفاع دارایی‌های ثابت شركت‌های واگذارشده و در حال واگذاری

شناسه خدمت

10011173103

گروه خدمت

امور اقتصادی

مشخصات خدمت

شرح خدمت

تایید درخواست های صدور مجوز ارائه شده از طرف شركت های واگذار شده

مدارک مورد نیاز

قراردادهای منعقده فی مابین سازمان خصوصی سازی و خریدار

راهنمای خدمت

بر اساس دستورالعمل نظارت پس از واگذاری مصوب شماره 89/21/143/هـ مورخ 1389/05/17 هیات واگذاری به عنوان یکی از مفاد قرارداد واگذاری و بند "ب" ماده 25 قانون برنامه ششم توسعه و با توجه به درخواست‌های ارائه شده مجوزهای ذیل در صورت تکمیل مدارک و مستندات صادر می‌گردد. 1- صدور مجوز ثبت صورتجلسات مجامع عادی و عادی به طور فوق‌العاده و هیات مدیره برای شركت‌های واگذارشده و در حال واگذاری 2- صدور مجوز فروش، ترهین، توثیق، اجاره، حق واگذاری و حق انتفاع دارایی‌های ثابت برای شركت‌های واگذارشده و در حال واگذاری 3- صدور مجوز اخذ هرگونه تسهیلات بانكی برای شركت‌های واگذارشده و در حال واگذاری.

نوع خدمت

خدمت به کسب‌وکار (G2B)

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی

نحوه شروع

تقاضای گیرنده خدمت

قوانین و مقررات

دستورالعمل نحوه نظارت پس از واگذاری مصوب شماره 143 هیات واگذاری
قرارداد فی مابین خریدار و سازمان خصوصی سازی
قوانین بودجه سنواتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

یک ماه

ساعات مراجعه خدمت

شبانه روزی

تعداد بار مراجعه حضوری

دو بار

تواتر

یکبار برای همیشه

آمار تعداد خدمت گیرندگان

شرکت های مشمول نظارت

هزینه ارائه خدمت

رایگان

نحوه دسترسی به خدمت

اینترنتی

ورود به سامانه

ایمیل

nezarat@ipo.ir

تلفن تماس

88089901-19

سوالات متداول

نحوه بازخوانی رمز عبور برای ورود به سامانه چگونه است؟

در صورت لزوم، با تماس رابط یا مدیرعامل شرکت با سازمان، رمز عبور جدید بصورت پیام و یا از طریق ایمیل در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

حوه تغییر اطلاعات مدیر عامل و رابط به چه ترتیب می باشد؟

تغییرات مذکور از طریق ارسال درخواست رسمی شرکت حاوی کد ملی، شماره تلفن همراه، نشانی پست الکترونیکی و شماره تماس مستقیم مربوط به اشخاص مورد نظر به سازمان صورت می پذیرد.

جهت دریافت کد کاربری و رمز عبور نهایی نیاز به ارسال چه مدارک و مستنداتی می باشد؟

صورتهای مالی سه سال قبل از واگذاری، آخرین صورتجلسه مجمع عمومی سالیانه، آخرین روزنامه رسمی درخصوص تغییر اعضا هیأت مدیره، فرم ثبت نام در سامانه به همراه امضا حداقل دو نفر از اعضا هیأت مدیره و معرفی رابط از طرف مدیر عامل شرکت. لازم به ذکر است کلیه مدارک و مستندات مذکور می‌بایست ممهور به مهر شرکت مربوطه باشد.

بارگذاری مدارک در پنل‌های درخواست مجوز چگونه است و حداکثر حجم فایل‌ها چه میزان است؟

در هر پنل درخواست مجوز، عنوان مدرک قابل بارگذاری قید شده است و مجموع حجم فایل‌های بارگذاری شده نباید از 3 مگابایت بیشتر باشد.

برای درخواست ثبت انواع مجوزها نیاز به بارگذاری کدام مدارک می باشد؟

بستگی به نوع مجوز درخواستی دارد. این مدارک حسب مورد، شامل اصل صورتجلسه، لیست حاضرین در جلسه، صورت های مالی و گزارش هیأت مدیره (درصورت تصویب عملکرد)، صورتجلسه خلاصه مذاکرات، درخواست رسمی، مواد اصلاح شده اساسنامه و حکم نمایندگی حضور در جلسه می باشد.

نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

سوال نظرسنجی

نتایج نظرسنجی

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1404/04/11 - 10:00:37
تنظیمات قالب